JOB DESCRIPTIONCarrying out market research in order to keep up to date with customer trends, as well as trying to predict future trends.Collecting da..
JOB DESCRIPTION
Carrying out market research in order to keep up to date with customer trends, as well as trying to predict future trends.
Collecting data on beauty trends (cosmetics/skincare) to be used as material/ideas for making new products.
Innovating from trend data that has been collected.
Selecting materials that are appropriate or relevant to the idea.
Developing a project plan to be carried out, from the timeline, the development process sequence, to product launch.
Providing briefs, monitoring the process, and providing input to the technical department (and other related departments) from sample making to large-scale production.
Helping to develop ideas for the marketing, creative, and promotion departments to market newly launched products.
Developing strategies and managing marketing campaigns across print, broadcast and online platforms to ensure that products and services meet customers’ expectations and to build the credibility of brands.
Organising events such as product launches.
Supervising advertising, product design and other forms of marketing to maintain consistency in branding.
Analysing the success of marketing campaigns and creating reports.
Conduct research, conduct product evaluations, and collect consumer opinions on products that have been sold or have just been launched as material for ideas for the next product.
Mendukung pengembangan produk dengan melakukan tinjauan dan analisis produk, serta memberikan rekomendasi perbaikan untuk pengembangan produk yang tel..
Mendukung pengembangan produk dengan melakukan tinjauan dan analisis produk, serta memberikan rekomendasi perbaikan untuk pengembangan produk yang telah dan sedang diluncurkan kepada publik.
Mengikuti tren arsitektur terbaru, terutama mengenai kualitas material produk, master plan, tata ruang, komposisi tipe unit, dan penyediaan fasilitas kawasan.
Mengumpulkan dan menganalisis data tentang produk pesaing, memantau peningkatan produk pesaing, dan menyusun laporan analisis mengenai produk pesaing.
Memberikan rekomendasi tentang kebutuhan pasar untuk mendukung rencana pengembangan produk di masa depan.
Memberikan arahan kepada tim konsultan arsitektur, desain interior, dan lansekap dalam proses perencanaan suatu produk.
Memberikan arahan teknis kepada tim konsultan perencanaan dan memantau pekerjaan lapangan tim kontraktor, dalam membangun galeri pemasaran dan unit percontohan.
Tanggung Jawab Utama:Mengelola dan mengawasi seluruh operasional produk makanan dan minuman.Mengembangkan dan merancang menu makanan dan minuman yang ..
Tanggung Jawab Utama:
Mengelola dan mengawasi seluruh operasional produk makanan dan minuman.
Mengembangkan dan merancang menu makanan dan minuman yang sesuai dengan preferensi tamu dan standar perusahaan.
Memastikan kualitas dan presentasi makanan dan minuman sesuai dengan standar yang ditetapkan.
Mengawasi persediaan dan pengeluaran produk makanan dan minuman untuk memastikan efisiensi dan mengurangi pemborosan.
Melakukan pelatihan dan pengembangan staf dalam persiapan makanan, presentasi, dan standar kebersihan.